החשיבות של בית מעוצב

בית מעוצב 

רבים מאתנו מעוניינים לגור בבית מעוצב ויפהפה אשר הושקעה בו חשיבה רבה על כל פרט. אך רוב הציבור של רוכשי הדירות אינו בעל ידע נרחב בנושא עיצוב פנים וזו הסיבה שהלקוחות שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים שיסייעו להם בהפיכת הבית הנוכחי שלהם לבית החלומות. בשלב ראשון כדאי לבחור מעצב פנים שהתקבלו עליו המלצות חמות מחברים או מקרובי משפחה שעבדו אתו והיו מרוצים מדרך ההתנהלות המקצועית, מההכוונה, האמינות והמחירים ההוגנים שלו. בעקבות חוות הדעת החיובית כדאי לשוחח אתו ולקדם את התהליך המשותף. 

בעלי נכסים רבים שיש להם בית מעוצב על פי טעמם, נקשרים מאד לבית זה ולכן קשה להם לעזוב אותו. כאשר נוצר צורך בסכום כסף משמעותי הם מעדיפים לקחת משכנתא הפוכה ולקבל סכום כסף על פי החלק היחסי של שווי הבית וכך הם נהנים מכל העולמות. הם גם מקבלים את הכסף לשימושם וגם ממשיכים לגור בבית האהוב עליהם שממוקם בשכונה שהם רגילים לחיות בה כבר שנים רבות.

בחירה של בית מעוצב 

לקוחות רבים מעוניינים שיהיה להם בית מעוצב אך אינם יודעים לסווג את הרצון שלהם לסגנון עיצובי. זו הסיבה שמעצב הפנים מסביר להם את המאפיינים של כל אחד מהסגנונות העיצוביים כמו קלאסי, מודרני, נורדי, כפרי, ווינטג' ועוד. כאשר הלקוחות נחשפים למידע, לתמונות ולסרטונים הרבה יותר קל להם לשים את האצבע על האופציה שהיא המיטבית עבורם. לאחר בחירת הקו העיצובי הם בוחרים לאט לאט את הנראות בכל חללי הבית כדי שהוא ייראה מושלם. 

הסלון כמרכז הבית 

חדר המגורים הוא החלל המרכזי של הבית כיוון שהוא נקודת המפגש של בני הבית לאורך שעות רבות במהלך היום ובסופי השבוע. זו הסיבה שיש להקדיש לתכנון שלו חשיבה מעמיקה. חשוב שהספה תהיה ארוכה ותכיל כמות גדולה של מושבים וזאת בהתאם לכמות הנפשות בכל בית מעוצב. מעבר לכך כדאי להוסיף גם כמה כורסאות תואמות ושטיח אבסטרקטי יפהפה שיוסיף יופי רב לכל המרחב וייצור נוחות מקסימלית. 

בנוסף לכך יהיו בסלון גם מדפים לחפצי נוי, או מזנון נמוך לאחסון חפצים לנוחות מקסימלית כשהטלוויזיה ממוקמת מעליו.

המטבח הביתי 

המטבח הוא לב ליבו של הבית ולכן רוב הלקוחות מעניקים לחלל זה תשומת לב רבה הן בתכנון והן בתקציב. המגמה היא ליצור מרחב תמרון נוח של בית מעוצב, המכיל מספיק ארונות אחסון על פי הצורך המשפחתי והרגלי הבישול במטבח זה. 

כמו כן רצוי לתכנן אי במרכז המטבח אשר ישמש הן כדלפק להגשת ארוחות והן כמשטח עבודה נוסף עבור הכנת התבשילים והמטעמים. מעצב הפנים יוצר את החיבור האולטימטיבי בין היופי לבין הפונקציונליות וברוב המקרים הוא מצליח להגיע לתוצאות מעולות שיוצרות מרחב נוח ופרקטי לעבודה היום יומית. 

אלונה דוראל

אלונה דוראל

הרבה דברים מעניינים קורים בתחום עיצוב הפנים והאסתטיקה לבית, ולכן אני כאן, אחת שאוהבת יופי קלאסי, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה.

אני בטוחה שתגלו כמה דברים חדשים ויפים.

אסגרד עיצוב שמיימי

הרבה דברים מעניינים קורים בתחום עיצוב הפנים והאסתטיקה לבית, ולכן אני כאן, אחת שאוהבת יופי קלאסי, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה.

אני בטוחה שתגלו כמה דברים חדשים ויפים.

כתבות אחרונות